Tuesday, July 27, 2010

Secebis Nukilan dari Hati Yang Luhur

assalamualaikum (kepada 2 pembaca blog ini)

sudah 3 purnama semenjak hamba mencetuskan nukilan di lembaran maya ini.Bukan tiada kata yang lahir.Namun hidup ini ada banyak urusannya.Namun di balik arus kehidupan yang maha besar ini,Terdetik hati hamba mahu mengutus lembaran ini kepada sesiapa yang sudi membaca tinta kata yang hina ini...

HAHAHAHA!

Sape kate aku xleh post dlm bahasa Malaysia.boleh je bai..just aku rase lg sesuai post dlm BI..mn laa tau ade minah UK ke yg surf blog aku kan..ahahaha :p
bahasa itu hanyalah sekadar medium untuk meluahkan apa yang terbuku di dalam hati..tapi yang penting isi kandungan nukilan ini..satu luahan rasa yang terlahir dari mata,hati,dan buku lali..haha :p

dah lame x post saje je nk merabai..haha..aku post blog pn bukan nk kejar follower ke,buat duit je..just nk share pendapat ngan org yg ade kat luar tu..dh pnjg aku mengarut ni..semoga hidup anda sentiasa disinari rahmat yang melimpah dari-Nya

ASSALAMUALAIKUM :)

1 comment: